Uitleg spaarprogramma


Aalvink Club Member

Al bekend met de AALVINK Club? Zo niet, dan bij deze! Wel zo handig om te weten, want zodra je een account aanmaakt, ben je automatisch ‘lid’. Vanaf dat moment wordt er gespaard voor KORTINGEN op je winkelmand en in de toekomst voor exclusieve producten. Zie het als een loyaliteitsprogramma, dat we steeds verder zullen uitbreiden. Voor wat, hoort wat toch?…

Sparen voor korting, hoe werkt het?

Voor elke euro die je uitgeeft in onze webshop (excl eventuele verzendkosten en coupons) ontvang je 1 spaarpunt. Bij elk product wordt aangegeven hoeveel punten je ontvangt voor dat product.
Elk spaarpunt is 2 eurocent waard, heb je dus 100 spaarpunten gespaard, dan betekent dat €2 korting op jouw volgende bestelling!
Ook productreviews zijn geld waard, voor elke productreview die je schrijft ontvang je 10 spaarpunten. Enkele dagen na aflevering van je aankoop ontvang je een email om een productreview achter te laten.

Om gebruik te maken van ons spaarprogramma heb je een account nodig in onze webshop, maak deze dus aan voor of tijdens je bestelling (vergeet niet aan te vinken dat je onze nieuwsbrief wilt ontvangen voor het laatste nieuws, kortingscodes voor gratis producten en leuke aanbiedingen!).

Zien hoeveel punten je al gespaard hebt?

Log dan in op je account en ga vervolgens naar Mijn Account en daar zie je bij “Spaarpunten” het door jou gespaarde aantal punten staan.
Voeg je tijdens het shoppen producten toe aan uw winkelwagen dan zie je op de winkelwagenpagina ook een overzicht van hoeveel punten je ontvangt voor de toegevoegde producten en jouw huidige puntentotaal.

Hoe wissel je de spaarpunten in

Zoals hierboven verteld, zie je in de winkelwagen een overzicht van de spaarpunten, hier kun je ook kiezen of je de gespaarde spaarpunten in wilt wisselen voor korting, Vul in hoeveel van uw spaarpunten je wenst te gebruiken en klik op “inwisselen”, je krijgt nu direct te zien hoeveel korting je ontvangt op de bestelling. 

Hoe lang zijn mijn spaarpunten geldig?

De spaarpunten hebben een geldigheidsduur van 2 jaar.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen spaarpunten ontvangen?

Was je tijdens het bestellen wel ingelogd? Zo niet, dan kun je geen punten  sparen.

Heeft je nog vragen?

Neem dan contact met ons op, we staan op werkdagen van 09:00 tot 16:00 uur voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.