Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling verkeert gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Neem dan binnen 6 uur na ontvangst contact met ons op via info@aalvink.nl of 085- 06 06 455.

Elk stuk vlees wat in de doos gaat is vacuüm verpakt. Alleen kan een verpakking soms tijdens transport los enof lek raken. Dit is geen probleem voor de kwaliteit en wij kunnen dit helaas niet voorkomen. Zorg alleen dat het product als je het langer bewaren wilt goed verpakt in de vriezer bewaard word en binnen 2 maanden gegeten wordt.

Wanneer je een klacht bij ons meldt, voorzie deze dan met foto’s van het product en indien relevant de verpakking, anders kunnen we de klacht niet in behandeling nemen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aalvink.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.